Friday, April 3, 2009

BIDADARI (Bina Dari Dalam Diri)


Salam..

ari ni nk share psl kebaikan Bidadari nih...bila rata2 aku tengok hubungan org dh kawin ni dh tak loving ag selps beranak pinak aku terfikir sesuatu..pastinya ada mslh yg timbul dimana2 nih..hinggalah aku berjumpa dgn Bidadari ni dn setelah mencuba aku tgk suami aku makin loving..(mmg kitaorg ni loving la jgk..he3..)

so pada kwn2 yg melihat blog aku nih, cubalah bagi isteri korang makan..atau pun pd blogger pompuan aku mmg syor makan..rasanya mmg sdp dan mmg memberi kesan yg baik utk sistem dalaman diri...
malah ramai mengakui bahawa bdn mereka tidak letih lesu ag..byk dh customer aku ambik, semuanya puas ati luar dn dlm..apa tgu ag...cepatlah cuba...
nak tau cara camana nk dptkan ni,email jer..Harga sebotol RM53.00. Amat berpatutan...

fungsi dia sng citer, utk membaiki hormon wanita...walaupun kaum wanita kat luar sana confident kata takde pblm tp biler makan jer bidadari ni, barulah korang tau korang ni mempunyai masalah dalaman yg korang sendiri tidak jangka...

pepatah upline aku bg "jika tak sakit makanlah sebagai makanan kesihatan,ttp jika sakit jadikanlah ianya sebagai ubat/penawar kepada penyakit" sekian...wasalam..

aku bkn apa, ari ni geng di sebuah bank terkemuka di KL order byk Bidadari nih..nk g packing n courier jap...jgn tak cuba k...(byk sgt dia order,agaknya nk "ketat" smpi rapat kot..he3..

1 comment:

  1. mak..taruk lah shout mix widget..
    sonang aku nak kutuk kau secara live..
    ko kena register..
    ko click je kat shout mix aku..
    pastu adelah step2 dia...
    hidup DCL..ah sudahhhh lahhhh

    ReplyDelete